Telefoon | 045-2031038 info@proftix.nl
 

Het gaat om de beleving van de gast

Overnachten in een hotel moet een beleving zijn die op alle vlakken klopt. De badkamer en het toilet geven in een beoordeling vaak de doorslag. Optische en hygiënische kwaliteit is dus een must. ProfTix laat uw badkamer weer als nieuw stralen, zonder een ingrijpende verbouwing en zonder de bijbehorende overlast. Gasten zullen niets merken van werkzaamheden in de kamer ernaast.

 

Mevrouw van der Valk, van hotel restaurant Kasteel Terworm: ‘De badkamer krijgt een soort make-over’

Eind 2012 zijn alle badkamers van Kasteel Terworm in Heerlen van voegcoating voorzien. Mevrouw van der Valk, eigenaar van het hotel, is daarover erg tevreden: “Iedereen kent het probleem: schimmel in de voegen, terwijl de rest van de badkamer er nog prima uitziet. Dat doet zoveel afbreuk aan onze hoge kwaliteitsstandaard. Als de eerste indruk niet goed is, blijft dat op het netvlies van de gast staan. Perfectie tot in detail, dat verwachten onze gasten en daar streven we naar.
Dat geldt zeker voor onze badkamers. Dus wat doe je dan? Opnieuw betegelen vonden we zonde, want onze tegels zijn van een topkwaliteit. Gelukkig hoorden we van Proftix. Dankzij de coating hebben we veel tijd en geld bespaard. In combinatie met een likje verf zien de badkamers er weer uit als nieuw.”

Referenties
  • Apollo Hotel Breda City Centre
  • Apollo Wyndham, Amsterdam
  • Amrath Hotel Lapershoek, Hilversum
  • Congrescentrum De Werelt, Lunteren
  • Hilton, Amsterdam
  • Hilton, Soestduinen
  • Hampshire design hotel, Maastricht
  • Hotel Victoria, Bergen aan zee
  • Kasteel Terworm, Heerlen
  • Kasteel Oud Poelgeest, Oegstgeest
  • Kasteel Vaalsbroek, Vaals
  • Van der Valk Maastricht, Maastricht
  • Van der Valk, Sassenheim
  • Van der Valk, Dusseldorf
 
 
 
 
 
 
 

PROFTIX REALISEERDE
EERDER PROJECTEN BIJ